Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 25 januari 2014

gemaakt voor een lief ventje

Deze tas heb ik gemaakt als herinneringstas voor een ventje van 4.

Wessel overleed 1.5 jaar geleden, liet een ventje achter van 2,5 jaar.
Wessel werkte bij delta safe, dat is ook de werkgever van onze zoon, ik had delta safe benaderd of ze misschien spullen hadden zodat ik een tas kon maken.
Toen ik spullen had, moest ik eerst flink nadenken hoe ik deze tas ging maken.
Ineens was het idee daar, ik heb een wit overhemd gekocht en daar met de gekregen spullen deze tas van gemaakt, het overhemd is het bovendeel van een tas geworden, het is een rugzakje.
Ik vond het een herinneringstas geworden.
De moeder van het ventje was er erg blij mee

tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig lief idee.Klasse Jac.
    Kus van mi.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen