Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 4 januari 2014

gewoon gekregen, en de streepjes deken

Ik ben lid op facebook van en groep dat dingen weggeeft. Als je dan iets ziet wat je wilt hebben schrijf je dat je wil meeloten.
Meestal zijn het kleine dingen, maar gisteren werd er ineens een witte buffetkast weggegeven. Laat ik toch de gelukkige zijn en heb deze mooie kast gewoon gekregen van een wild vreemde.
Ben er zo blij mee, Morgen een plekje creeren in de serre.
Vandaag ben ik met mijn eerste 2 randen begonnen voor de streepjesdeken. Het lijkt groen maar het is grijs. Ik had eerst ander grijs maar die was dunner dan de witte en werd niet mooi. Vanmiddag even nieuwe gekocht en deze was wel goed.
De opdracht voor deze week is klaar, nu wachten tot 10 januari dan komt de volgende opdracht.



2 opmerkingen:

  1. Hu dat iemand zo"n kast weggeeft Prachtig!
    Veel plezier ermee en mocht je geen plek hebben......geintje
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofferd met zo'n mooie kast. Heel veel plezier ermee Jac
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen