Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 18 januari 2014

heerlijk in utrecht geweest

Peter en ik waren heerlijk in utrecht, natuurlijk hoort daar de lapjes markt ook bij, lekker met mamsepamsekevertje (koosnaampje voor mijn lieve moedertje) over demarkt gestruind.
Natuurlijk weer het nodige gekocht, gelukkig was mijn moeder zo slim om haar fiets mee te nemen, deze werd als pakezel gebommerdeerd scheelde weer sjouwen.

Later gingen we een lekker broodje mario eten op de oude gracht.
Hoe peter het doet weet ik niet maar de vogels zoeken hem altijd op, deze keer waren het de duiven.



Jammer dat leuke dingen zo snel gaan en was ons uitje zo voorbij.
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Grappige foto van die volgeladen fiets.En peter met zijn duiven.Goed teken dat een weekend zo om is.Dan is het gewoon gezellig geweest .Toch?
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen