Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 6 januari 2014

kast ingericht met muizendingen

De kast die ik van de week had gekregen heeft na veel heen en weer gesjouw een plekje gekregen in de serre.
Was niet makkelijk omdat de kast vrij breed is.
Alles is verzet geweest en dat terwijl mannetjelief al zo'n rugpijn had.
De kast is de muizenopslag plaats geworden, onderop achter de dichte deuren liggen alle materialen, bovenin mijn gemaakte muizen.
Ik kwam er gelijk ook achter dat ik 1 serie nog niet heb laten zien, doe ik van de week even.
En ook zag ik dat ik voorlopig even genoeg kleine muizen heb.

tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Heb inmiddels je verhaal gehoord.Ik had tranen met tuiten gelachen.
    Gr thea

    BeantwoordenVerwijderen