Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 30 januari 2014

leuke ontmoeting

Een tijdje geleden wilden wij wat in oostkapelle gaan eten, onze fietsen met de bekende fietstassen hadden wij  op een fietsenplek gezet.
Monique net verhuist vanuit gorichem, nu wonend in oostkapelle zag onze fietstassen en dacht daar moet ik even op googlen.
Vanochtend is ze langs geweest tijdens de handwerkochtend van mijn winkel, we zaten te kletsen of we elkaar al langer kenden, was echt gezellig.
Monique zat aan haar granny te haken, ik aan mijn cal-deken., nog een mw was met stofjes bezig
Vond het zo grappig om te horen dat ze mij via de fietstassen had gevonden.

Mijn cal-deken heb ik bijna op schema, maar morgen komt er al een nieuwe rand.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk op die manier met iemand kennis te maken. En met je deken, oei, dan mag je wel opschieten,
    GR. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zeker super gezellig. Had je de fietstassen niet voor niets gekocht! en op de goede plek neergezet! Groetjes en tot donderdag!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen