Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 22 januari 2014

muizendingen

woensdag muizendingen dag, tot op heden was er nog niet veel van gekomen doordat ik zoveel orders had liggen.
Vandaag een vrij rustig dagje, dus lekker gewoon geprutst.
De muis is er nog niet, maar waar het bij komt wel, spreek nog even in raadsels, dat komt omdat ik het leuker vind als de muis af is alles te laten zien in 1x.
Verder had ik het verzoek gekregen om bij 3 kinderbroeken een gat om de knie te dichten, wat een vervelende rot klus is dat, doordat die pijpen zo smal zijn kan je er haast niet bij met de naaimachine.
Maar het is gelukt.


Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Ik torn altijd de zijnaad een stuk los, dan kun je er beter bij en dan daarna de zijnaad weer sluiten.....

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me nieuwsgierig.
    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd wat je gedaan hebt aan je "muizendingen":D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen