Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 3 januari 2014

nog een nieuwe uitdaging :-)

Ik vond dat ik nog niet genoeg te doen had, dus ben ik aan nog een nieuwe begonnen.
Op het internet kwam ik een stukje tegen over een gehaakte streepjes deken, elke week krijg je een stukje van de rand die je die week dan gaat haken.
Je hebt 10  of 11 kleuren nodig. Waar je mee gaat haken bepaal jezelf. De deken wordt ook gewoon voor je zelf. Over 48 weken is de deken klaar.
Ik was heel erg aan het twijfelen of ik mee zou doen, manlief haalde me over de streep.

Vanmiddag nadat ik mijn boekhouding klaar had ben ik voor wol gaan kijken bij jeanet van de blog: blij dat ik brei, ik heb geen 10 kleuren gekocht maar 5,deze kwamen het mooiste uit bij de rest in de huiskamer.
Ben je benieuwd over deze CAL van het streep-dekentje, kijk dan eens hier of kijk eens op facebook, klik hier, daar kan je de uitleg erover vinden.

de muizenuitdaging begint volgende week, de boekhouding moest echt af vandaag en dat koste meer tijd  dan ik hoopte.

tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Na lang twijfelen ben ik uiteindelijk ook gisteren begonnen. Als we er niet uitkomen kunnen we elkaar misschien helpen, we wonen niet ver van elkaar. Ik in Oostkapelle
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een grappige uitdaging.En ach ja meis je moet toch wat te doen hebben.
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen