Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 26 januari 2014

orchidee en ik baal ontzettend

Peter heeft ooit eens een orchidee van mijn moeder gehad, die deed ze weg omdat hij uitgebloeid was, hij staat hier continu in bloei, zulke mooi bloemen.

En verder baal ik enorm, ik  doe mee met een haakuitdaging een streepjes deken, mijn deken telt 193 steken, vandaag heb ik zitten haken, de laatste 4 rijen waren pittig om te haken, wil ik net aan toer 11 beginnen, de laatste rij voor deze week, kom ik er achter dat ik een fout heb gemaakt bij het begin van 9, kon ik 2 rijen uithalen en dat waren al zulke ondingen om te haken, had er zelfs een you tube filmpje voor moeten bekijken hoe die steek moest en nu moet ik ze dus nog een keer doen, grrrrrr.
maar voor nu ligt het even in de verste hoek van de huiskamer, ja mijn deken kan vliegen.
Tot morgen,groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Dat is leuk om dingen te kunnen laten vliegen. Want ik denk dat iedereen dat wel eens wil of doet.
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloemen.
    Gr.Thea

    BeantwoordenVerwijderen