Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 19 januari 2014

wat een bende

  1. Als ik iets bedenk moet het ook gelijk a la minuut. Ik bedacht mij het zou handiger zijn als ik mijn werkruimte anders in deel, de stoffen zo voor de pak in plaats dat ik het achter mijn werktafel moet pakken. Was nog niet uitgedacht of ik was al bezig om de stoffen eruit te kieperen, diepe  diepe zucht. Ligt nu in peters werkruimte dus ik moet wel verder. Ben inmiddels een heel eind, morgen nog een uurtje dan moet het een heel eind klaar zijn.
    tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Als jij ook iets in je hoofd heb hè. In plaats van lekker iets voor je zelf te gaan doen ga je dat doen. maffie.
    gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Jacoline ik heb je een mailtje gestuurd heb je deze niet ontvangen?
    Met wat vragen over de donderdagmorgen. Als je geen tijd heb of je zit vol moet je het ook gewoon zeggen hoor dan weet ik het in iedergeval
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Jac,.... als ik zie wat je allemaal doet en wil doen wordt ik al moe. succes met al je projecten.

    groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen