Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 12 januari 2014

web winkel op een laag pitje

Vandaag heb ik, in een tijd dat er steeds meer mensen digitaal dingen bestellen/kopen juist besloten om mijn webwinkel op een laag pitje te zetten en meer voor mijn echte winkel te gaan.

 Onderstaand verhaal is te lezen in mijn webwinkel, nadat ik het had geplaatst voelde ik alleen maar opluchting

Zondag 12 januari 2014.

Vandaag heb ik samen met man besloten om mijn webwinkel t/m 1 juni 2014 even op een laap pitje te zetten, een keuze die niet makkelijk was maar wel noodzakelijk is. Sinds december 2011 heb ik een echte winkel in Grijpskerke, een winkeltje met handgemaakte producten, waar ik het nodige voor naai. 
Verder heb ik mijn baan als beheerster in het dorpshuis van Grijpskerke.

2013 was een jaar van schipperen tussen naaien voor mijn winkel en webwinkel, mijn baan en mijn gezondheid. 
Met regelmaat kwam het voor dat ik op zondag zat te naaien omdat ik moest, niet meer omdat ik het leuk vond. 
Voor mijn gevoel deed ik alles maar half, het noodzakelijke maken voor mijn winkel, orders die lang op zich lieten wachten. Als ik een keer in het weekend geen zin had en gewoon iets voor mij zelf deed voelde ik mij bijna schuldig omdat er nog orders lagen te wachten. 
Ik ben van de zomer begonnen met mijn muizenhuis voor in het dorpshuis ( op mijn blog http://madebijikkus.blogspot.nl/ onder het label villa kakelmuis leest u hier meer over), maar er komt niets van om het uit te werken. 
Afgelopen december had ik 2 weken vakantie een vakantie waar er niet veel uit mijn handen kwam, de moeigheid kwam er goed uit.

Nu 12 januari is het nieuwe jaar net begonnen en ik loop alweer tegen mezelf aan, begin nu alweer moe te worden. Gisteren kreeg ik een order, ipv dat ik het leuk vond zei ik tegen mijn man ohhhh alweer een order. Dit was de druppel voor mij, na een goed gesprek vanochtend met mijn man hebben wij samen besloten dat het zo even niet meer kan.

Ik ga mij nu een half jaar storten op mijn echte winkel (heb zoveel leuke ideeen), en ik ga voorraad maken voor mijn webwinkel, want ik wil minder op bestelling gaan maken, wil dingen maken wat ik leuk vind ipv veel al het zelfde.

1 juni 2014 hoop ik u hier weer te mogen begroeten, in een frisse nieuwe webwinkel. Uiteraard bent u ook van harte welkom in mijn echte winkel in Grijpskerke.

Vrg jacoline
ps de lopende bestellingen verwerk ik zo spoedig mogelijk

3 opmerkingen:

  1. Ik denk dat als ik alles zo lees, alleen maar kan zeggen;
    je hebt gelijk'
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jacoline,
    Zo te lezen is dit voor je misschien even het beste, hoewel dat niet altijd een makkelijk beslissing is. Ik zou graag een keer komen kijken in je winkel in Grijpskerke. Waar is die precies en wanneer is die open. Ik ben Monique uit Ooskapelle, je weet wel hahaha. Zou ik je misschien kunnen helpen om dingen te maken misschien zou dat je ook wat meer lucht geven.
    Denk goed om je zelf!
    Groetjes Monique
    P.s. als ik iets voor je kan doen dan doe ik dat graag maar voel je tot niet verplicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat als ik het zo lees ik alleen maar kan zeggen "Héél verstandig!!". Je moet ook nog kunnen genieten en dingen gewoon uit je handen laten rollen qua creëren.

    Veel plezier met je vlaggen en je muizen :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen