Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 3 februari 2014

als ik iets.................

In mijn hoofd heb dan moet het ook gelijk :-)
Zondag,gisteren dus bedacht ik mij dat ik eigenlijk een omslagdoek wil haken, ik dacht dan ga ik donderdag even voor wolletjes kijken, nou dat heb ik een halve dag vol gehouden vanmiddag maar even naar middelburg gefietst en heb ik katoen gekocht en vanavond zat ik dus al te haken ( de wol riep maar haak mij-haak mij en ik heb ook helemaal niets anders te doen hahaha)

Ik dacht bij deze kleurtjes om het op een spijkerjack te doen, leek mij wel leuk.
En Moeders ik vergeet je kussen niet hoor.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad leuke kleurtjes voor bij een spijkerjack! Haakse :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn zeker mooie bij elkaar passende kleurtjes .En je weet het, ik zie het kussen vanzelf komen.
    gr.Thea

    BeantwoordenVerwijderen