Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 20 februari 2014

De bruidsbeurs van 2014 in Jaarbeurs Utrecht | Love & Marriage Beurs

Vanavond verscheen er op facebook een berichtje van mijn schoondochter over een trouwbeurs
De bruidsbeurs van 2014 in Jaarbeurs Utrecht | Love & Marriage Beurs.

Dus ik grap, wil je er heen, ik heb er wel zin in.
Eerst wilde ze niet, maar daar is ze op terug gekomen, nu gaan we zaterdag met zijn drie├źn er naar toe, de moeder van mijn schoondochter gaat ook mee.
Vind het zoooooooo leuk dat ik mee mag, dat ze het niet alleen met haar moeder wil doen.
Wordt goed mijn fototoestel opladen, heb er echt zoveel zin in.

Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Wat Spannend.
    Gaan jullie met een speciaal doel of zo maar.
    Heel veel plezier en kijk genot.
    gr.Thea

    BeantwoordenVerwijderen