Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 18 februari 2014

handige harrie in actie :-)

Vanochtend ondekte ik dat in de vaatwasser op mijn werk water stond, ik het boekje erbij gepakt en begon volgens de aanwijzingen in dat boekje dingen los te maken en schoon te maken.
Hielp niets, wil ik het weer terug doen, lukte dat natuurlijk voor geen meter.
Plots had ik onderstaand haakje in mijn hand
Dat haakje hoorde dus niet in mijn hand, en deze handige harrie kreeg het van zijn lang zal ze leven nooit meer terug in de machine.
Gevolg, morgen komt er een monteur langs.

Dit doet me zo terug denken aan een voorval In mijn jeugd.
Mijn moeder had toen een mixer met een rammeltje erin, deze handige harrie zou het wel even maken, mixer uit elkaar gehaald, rammeltje kreeg ik weg dus mixer weer in elkaar gezet. Mijn moeder zet hem aan, pats stop eruit en mixer brand door. 
Kon ze een nieuwe kopen, maaaaaar het rammeltje was eruit hahaha

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Ieder zijn vak, zo is het toch. Schoenmaker blijf bij je leest is het spreekwoord. hahaha
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoehahahaha.... ooo... ik zie het al helemaal voor me... :D :D :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen