Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 16 februari 2014

Heeeeeeeeeeerlijk............

We zijn een heerlijk weekend weg geweest even lekker weer bij getankt.
Vrijdag gingen we met de trein richting valkenburg, onderweg zijn we in den bosch uitgestapt, even gezellig rond gelopen en gegeten en zijn we weer verder gegaan.

In valkenburg gewoon lekker genoten van mijn mannetje. zaterdags was hij jarig en kwamen mijn ouders ook een dagje naar valkenburg.

Het dorp zag er heel gezellig uit, overal zag je carnavals versieringen.

Behalve dat het gezellig was, ben ik ook weer lekker uitgerust en heb ik weer idee├źn opgedaan voor nieuwe dingen.

Dit lampje vind ik bv super leuk
of deze bal van vilt is leuk

deze tas als model is ook erg leuk

Alleen deze oen wilde verder in de trein haken aan de omslagdoek, was ik wat kleuren vergeten dus dat kon ik wel vergeten, gelukkig kan je overal wel wol en haaknaalden kopen, dat heb ik maar gedaan.
Zaterdagavond in het hotelletje was ik al begonnen, was alleen niet handig met een kat op schoot hahaha






Vandaag in de trein heb ik een paar uur zitten haken en bleek ik al een breedte te hebben van 60cm, gaat lekker hard zo.











Onderweg kwamen we mensen tegen die of ergens carnaval gingen vieren of het al hadden gevierd, zag er zo gezellig uit dat ik ze even op de foto heb gezet.

Mensen heel veel plezier met carnaval, geniet ervan.

Tot morgen, groetjes jacoline






1 opmerking:

  1. Leuke foto's. en het was gezellig Maar waar ik dan zo nieuwsgierig naar ben is; Waar gaan die mensen nu carnaval vieren. Carnaval begint 1 maart.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen