Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 22 februari 2014

trouwbeurs verslag

vandaag met mijn schoondochter en haar moeder naar een trouwbeurs geweest, het was echt een leuke beurs.

We hebben echt genoten, we begonnen de beurs met iets hilarisch, we hebben echt in een deuk gelegen, mijn schoondochter is niet zo groot.
Staan er van die houten borden waar bruidjes op af staan gebeeld, je kon je hoofd er doorheen steken en leek je een bruidje.
Zeg ik tegen Joella ga daar is staan, leuk voor de foto.
Horen we een hoop gelach, roept ze keihard, kan iemand mij op tillen, hij is te hoog voor mij.
Zie je haar handen en half hoofd verschijnen hahahaha

Daarna was het tijd voor een brok in mijn keel want ze ging haar 1ste jurk passen, deze foto's zet ik hier niet neer.
Maar mooi was ze, en wat straalde ze.
Daarna hebben we de modeshow gezien, was echt een spetterende show, we zaten 1ste rang

En toen kwam er een pak die echt eruit knalde :-)
Rode neus erbij en die rode kon zo in het circus, op de foto valt hij mee maar in het echt was hij knalrood.

Verder heeft joella nog even lopen grappen


kortom een super dag waar ik met plezier op terug kijk.

tot morgen, groetjes jacoline






3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n huwelijksbeurs, lekker voorgenieten op de grote dag, ideeën en ideetjes opdoen. Wij hebben toen ons idee voor een receptieregister gevonden. Een grote kleien pot, waar iedereen zijn naam in mocht 'graveren'. De pot werd later afgebakken en geglazuurd. En staat nog altijd te pronken in de kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al met al een heeeeeeele leuke dag met een gouden randje erom heen. een dag met een sterretje.
    Ik hoor er nog wel meer van je.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een heerlijk dag. Ik weet dat ik met Rem naar zoiets ging, volgens mij in Ahoy of zoiets... inderdaad héél leuk om te zien en zeker samen met de moeders helemaal speciaal!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen