Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 19 februari 2014

uitdagingen en villa kakelmuis

Het is al enige tijd geleden dat ik aan mijn uitdagingen en vooral aan villa kakelmuis heb gewerkt. Kwam steeds wat tussen, of als ik savonds aan de slag wilde was ik veel te moe,
Vanmiddag waren er 2 dames in het dorpshuis en hadden we het over het huis, hoe langer we kletsten, hoe enthousiaster ik weer werd over mijn muizen.
Ik ga vanaf volgende week met mijn uitdagingen en vooral mijn huis/muis aan de slag, heb er echt weer zin in.

Mannetje lief is wel verder gegaan met mijn huis,  hij is de vloeren aan het leggen geweest, eind volgende week moet dat klaar zijn en dan gaat hij weer naar het dorpshuis en kan ik ermee aan de slag daar. heb er zin in.
Zo is hij nu hoe hij hier thuis staat.
Is niet erg veel van de vloeren te zien, zal de volgende keer andere fotos maken.

Tot morgen, groetjes jacoline




3 opmerkingen:

  1. Goh, wat gaat het er al heel anders en leuker er uit zien.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet wachten om nog meer te zien! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, dat is al een héél ander huis dan in het begin zeg! Dat zorgt er ook wel voor dat je gaat trappelen met je muizen :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen