Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 21 februari 2014

veeeeeeeeeel

gedaan, weinig foto's.
Deze oen vergeet steeds foto's te maken :-(
Vanochtend ben ik met een mw weer poppenkleding gaan maken, we gingen deze keer mutsjes maken, we hadden er 3 gemaakt, vanmiddag ben ik met patronen bezig geweest om nieuwe soorten te kunnen creƫren, daarna proefmutsjes gemaakt.
Daarvan allemaal dus GEEN foto's, gewoon vergeten.
 Vanmiddag bracht ik een schrijfblokhoes naar een klant, die was besteld.
Ook daarvan dus geen foto.
Vanavond een soort rompertje gemaakt van fleece, die is bestemd voor een knuffel van iemand, ik hoop dat hij past ik had de knuffel niet, enkel een schetsje hoe hij ongeveer moet worden.
Daarvan enkel dus de foto
Tot morgen groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Foei!! Geen foto's van die leuke mutsjes :D

    Maar je bent niet de enige hoor... bij mij zijn de werkstukken gelukkig het huis niet uit.. dus ik kan nog een kiek bakken...

    Het lastige is wel, dat ik er meestal aan denk als het al aardig schemert c.q. donker is... geen strak plan bij donker kledingstukken :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen