Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 27 februari 2014

Wat een weer

Het lijkt wel april, met de spreuk april doet wat hij wil, nou dan is niet alleen het weer in de war, ook de spreuk.
Het is nu echt februari doet wat hij wil.
Gisteren heb ik tussen de middag buiten gegeten, zat te twijfelen met of zonder jas, zonder jas was net te fris maar heb met open jas zitten te genieten van de zon.
Was heerlijk, kreeg al echt voorjaarskriebels.
Dan vandaag, regen en echt ontzettende kou, had weer handschoenen aan, mijn vingers zaten als een verkleumd vogeltje aan mijn hand, tjemig wat was het koud.

Raar weer.

Vanavond lekker workshoppen, zeeuws dikbuikboer maken, maandag hadden we de boerin gemaakt.

tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Is daar niet een stoel buiten blijven staan die je gisteren avond kwijt was?
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat die muur waar wij in de naai-workshop-weekend voor hebben gestaan voor de kiek?... Heerlijk stekje om luw te zitten... nog even en dan kan het zonder jas :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen