Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 27 maart 2014

Ben hem zo zat!

Neeeeeeee niet manlief, maar een omslagdoek die ik aan het haken ben, er lijkt geen eind aan te komen, pffffff wat ben ik hem zat.
Ben nu als een gek aan het haken want ik mag pas iets anders leuks gaan doen als deze echt af is, dus dat het niet een onafgemaaktprojectineenververstopttasjewordt ( on af gemaakt project in een ver verstopt tasje wordt).
Wordt vervolgd


Tot morgen, groetjes ikkus

2 opmerkingen:

  1. Oke, ik hoef dan niet te hopen dat je hem ook voor mij wil maken. hahaha. gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, zoiets als die jas die ik voor Bridget aan het maken was... pfff... ik heb hem afgekregen, dus die omslagdoek gaat je lukken!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen