Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 12 maart 2014

dag vol met mislukkingen, bah!

Vandaag was ik lekker vroeg naar mijn winkel /werk gegaan, ik dacht dan heb ik een lekkere lange dag om wat te doen.
Want ik had een bestelling voor een ptt tas.
Ben ik op mijn werk kom ik erachter dat ik de ritsen was vergeten die ik echt nodig heb.
Dus weer naar huis gefietst.
Ben ik eindelijk weer op mijn werk had ik eerst behoefte aan een kom thee , daarna weer zin maken want die was verdwenen, ga ik een tas knippen, gelukkig zo slim om eerst te beginnen met de binnentas ip met de dure stof, zit hij in elkaar is hij veel te groot voor een kind.
Nieuwe stof geknipt, wil ik de rits voor een zak er in zetten heb ik geen ritsvoetje bij me.
Weer naar huis.
Inmidels was het al over enen.
Heb ik die rits erin, kom ik tot de conclusie dat hij verkeerd zit, had hem aan de verkeerde kant gezet,grrrrrrrr
Stukjes stof aan de zijkant erbij, opgelost.
Ondertussen klanten geholpen,koffie geschonken voor de biljarters ga ik weer verder in de gigabende, kreeg ik de strepen van voor en zijkant niet goed doorlopend en heb ik om bij vijfen de boel aan de kant gegooid want ik kwam nu tot de conclusie dat deze tas te klein werd.
Wilde vanavond verder,maar ik heb besloten om op de bank neer te ploffen met dit
Ik kom mijn avond wel door

Tot morgen,groetjes jacoline

Ps pechdag was nog niet te einde,liet net een doos thee met 40 zakjes uit mijn kladden vallen, zucht


2 opmerkingen:

  1. Hop... zitten en nergens meer aanzitten !!!

    Morgen weer een dag :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo iets heb ik ook . Je boekjes pakken , een kop thee erbij en lekker gaan zitten.
    Gr thea

    BeantwoordenVerwijderen