Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 4 maart 2014

gaat lekker, niet dus

Wilde vandaag weer veel doen, en weer is er niet veel uit mijn handen gekomen.
Werd vaak van mijn werk gehouden, wat ook wel weer gezellig was.
Maar ja zo kom ik niet veel verder.
Dus ik dacht ik ga vanavond heel ijverig aan de slag, dat bedacht ik mij halverwege de middag, maar na het eten kakte ik in (lelijk woord eigenlijk hahaha)
En heb ik ook dus vanavond niets gedaan behalve bankhangen.

Mijn werk is tot een paar zoompjes gekomen.


Ga nu even de foto's van van de week er op zetten, nicole o.a van die dikbilboer en boerin, moest natuurlijk dikbuikboer en boerin zijn :-)

tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Ja, soms wil je wel, maar dan gaat het gewoon niet lukken... morgen weer een dag!

    Hahaha, ja met foto is het nu hélemaal duidelijk :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen