Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 9 maart 2014

gezeul

Vandaag ben ik naar een beurs geweest voor winkeliers, leuke beurs, natuurlijk de nodige dingen gekocht.
Dus ik kwam met 2 volle tassen aan op het station, daar waren mijn lieve ouders met mijn tassen van afgelopen weekend (was een weekend bij mijn ouders en had daar dus de nodige bagage van bij me)
Was dus flink sjouwen met trein in-trein uit-volgende trein in en daar ook weer uit


Maar gelukkig was daar mijn prins op zijn stalen ros :-)


 (hij was met mijn fiets aan zijn hand naar het station gefietst, en konden we alles kwijt in de fietstassen)
morgen ga ik alles een plekje geven in mijn winkel.

tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Poeh, met de trein met al die tassen is geen hobby.

    Veel plezier met alles in je winkel een plekje geven :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je en die trein haalde , en je heel huids de treinen bent uitgekomen is toch wel een wonder volgens mij.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen