Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 22 maart 2014

huiskamer veranderen

Ik vind onze huiskamer totaal niet gezellig, dus heb ik het plan bedacht om weer eens te gaan klussen.
Ik dacht om onze tafel eruit te doen en daar een andere voor te kopen, maar dat plan is alweer ingetrokken, diegene die ik leuk vond op het internet kost 400 ballen, nou dat vond ik toch minder grappig.
We gaan nu onze oude kist tafel oppimpen :-)
We gaan morgen licht grijze verf kopen en mijn mannetje lief gaat hem binnenkort verfen.

Verder gaan we een schouw die heeft een bruine plank ook schilderen in licht grijs, lelijke tegels bij die schouw worden vervangen door moderene tegels, een andere bruine plank wordt ook licht grijs, de bovenkant van een kastje wordt ook grijs, er komen andere kastdeur knoppen en verder gaan we de vensterbank aanpakken.
ik vind die glazen potten echt niets
we gaan 3 grote potten zetten waar ze in komen te staan.
verder ga ik met roze-wit en donker grijze assesoires de boel opfleuren. komt er een nieuwe stoel en andere lampenkappen.
wordt vervolgd.

tot morgen, tot ikkus.

ps manlief weet nog niet dat het een roze stoel wordt, heb ik nog maar even niet verteld en hij vroeg er niet naar hahaha

4 opmerkingen:

  1. Hoe doen jullie al dat geschilder met jullie honden die gewoon door het huis wandelen? En het word nogal een schilderklus.
    Gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mam, de tafel gaat peter schilderen in zijn werkruimte, de planken zijn vrij hoog ,eventueel kan 1 plank ook eraf en in de werkruimte geschilderd worden.

      Verwijderen
  2. IK wil Peter zijn gezicht wel eens zien als jullie die roze stoel gaan kopen
    En gelukkig dat Peter alles in zijn werkruimte gaat schilderen. Ik zag in gedachten de honden al met een kleurtje lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha... Rem heeft het hier prima overleefd en zit er zelfs héél vaak in! :D :D

    Leuke plannen heb je gemaakt. Ben benieuwd hoe het wordt.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen