Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 15 maart 2014

naar de beurs geweest

Vanochtend vroeg op pad om naar den bosch tegaan.
In de brabanthallen was een creatieve beurs en handwerkbeurs.
De creatieve beurs vonden mijn moeder en ik echt leuk, maar de handwerkbeurs viel erg tegen, we misten bepaalde standhouders die de andere jaren er wel waren.

Ik wil bepaalde mallen hebben voor de cuttlebug, nou daar ben ik goed mee geslaagd, heb er meer gekocht dan ik dacht te vinden.
Verder nog 3 boeken gekocht, en een viltpakketje voor muisjes.
Ik had graag wol gekocht voor een ptt-shopper die ik wil gaan haken, maar er was aan wol niet heel veel te koop.


Sorry laatste foto wil niet gedraaid worden



tot morgen, groetjes jacoline


1 opmerking:

  1. Ach, en ik kon mijn geld ook gelukkig kwijt. Heel veel wit karton en ook twee mooie mallen voor de cuttlebug
    wat knipvellen. al met al waren we genoeg kwijt maar hadden wel een gezellige dag.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen