Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 21 maart 2014

NLdoet

Vandaag was het NLdoet, de zonnebloem had bij ons in het dorpshuis een middag georganiseerd.
De mensen begonnen met een quiz, daarna mochten de mensen kiezen tussen spelletjes doen en een workshop.
Ik gaf een workshop decoupage, ze mochten een potje beplakken
De workshop gaf ik op vrijwillige basis, ik vond het super leuk om dit met ouderen te doen.
Manlief was zo lief om vrij te nemen , hij regelde de uitgave van de drankjes, zodat ik mij bezig kon houden met de workshop en geen omkijken had naar de drankjes.
De burgemeester en twee wethouders waren vanmiddag ook aanwezig, wethouder chris maas deed vrolijk mee bij mijn workshop
Ik was moe, maar voldaan moe, vond het echt leuk, zo leuk dat ik een folder heb meegenomen over vrijwilligers werk van de zonnebloem, ga eens kijken of ik daar iets mee wil gaan doen.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen