Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 10 maart 2014

Poehee veranderen in mijn winkel

Vandaag wilde ik mijn winkel eens lekker opruimen, nieuwe spullen een plekje geven.
Was lekker vroeg naar mijn winkel gegaan, ben ik vroeg klaar, dacht ik.
Met nadruk dacht, poehee wat een werk.
Deze mw bedacht dat het handiger was om bijna alles eruit te halen, kasten en tafels verzetten.
Dat heb ik geweten!
Wat een spullen staan erin, en moesten dus weer terug erin.
Om 15.30 ben ik naar huis gefietst, om boodschappen te gaan doen in de stad, met de bedoeling om vanavond terug tegaan, want het is nog niet af.
Maar ik stortte helemaal in, was echt heel erg moe, ben nog wel even achter de naaimachine gegaan, omdat er iets af moest.
De hoek die echt helemaal af is vind ik wel super leuk geworden.


Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Oh ja... dát herken ik... Ik kan namelijk ook niks half doen en hoppetee alles moet dan (effe) gedaan worden, wat dus niet effe gedaan is...

    Die hoek ziet er prachtig uit!! Jammer dat je zo uit de route zit, want ik zou graag efffe binnenwippen om te zien hoe het is geworden... (workshopweekendje hint hint :D )

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er geweldig uit. Wat zal je op een gegeven moment gedacht hebben van ;tjonge tjonge waar ben ik aan begonnen. Want zoiets is altijd veel meer werk dan je gedacht had. Maar petje af voor die mooie hoek.gr. Thea
    gr.thea

    BeantwoordenVerwijderen