Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 17 maart 2014

posttas op bestelling

Soms maak ik iets waar ik moeite mee heb om het te verkopen, dan wil ik het eigenlijk zelf houden.
De tas die ik vandaag af heb gemaakt is ook zo'n exemplaar.
Ik heb van oude spijkerbroeken de onder en achterkant gemaakt, de klep met posttassen stof, diegene die hem had besteld wilde er graag een rits in, ook die was gelukt.
De zakken op de voorkant zijn te gebruiken, de zakken heb ik opgepimpt met een kantje.
Ik vind hem zo leuk geworden, zou hem het liefst zelf hebben gehouden, maar ja dan had ik vanmiddag nog een andere moeten maken, want deze tas is morgen nodig voor een jarig kind.
Ik hoop dat ze hem leuk vind.



tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Het is inderdaad de moeite om de tas zelf te houden.
    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen