Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 11 maart 2014

rondleiding door mijn winkel

Vandaag heb ik de laatste dingen op zijn plek gezet en geprijsd
Ik heb vele nieuwe dingen in mijn winkel en ben er heel trots op hoe hij er nu uit ziet.
Zal jullie een kleine impressie geven van mijn winkel
Dit is bij binnenkomst
Dan krijg je links mijn toonbank

Dan heb ik rondom kasten en blokken op wielen in het midden
Deze foto is rechts in de hoek
Deze kast staat in het midden rechts in die hoek
Vanuit links in de hoek gezien

En deze spullen staan in de foyer, heb sinds vandaag ook sjaaltjes in de verkoop
Er zijn zoveel nieuwe dingen, nieuwsgierig loop gewoon een binnen

tot morgen, gr jacoline

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er geweldig uit .mijn complimenten.
    gr, thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Veel succes met je vernieuwde winkel. Stikjaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen