Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 16 maart 2014

trui aan het breien

Gisteren op de beurs had ik een setje gekocht met mini breiwerk.

Leek me wel leuk om dat zelf ook te maken ( wordt iets nieuws voor mijn webwinkel, maar dat hou ik nog even voor me :-))
Nou vanmiddag dus aan de brei, pennen 2 dus priegelig.
Heb ik na veel gezwoeg een trui en muts af, vind ik het 3x niets hahaha.
Nou die muts was goed voor een muis, dus die heeft het nu lekker warm.
De trui probeerde ik ook aan te trekken bij een muis, maar dat paste niet en nu is de trui een beetje uit zijn voegen getrokken.

was een dagje zoet met breien en uithalen, denk dat ik het maar van vilt ga maken, gaat wat sneller,  maar ik was vandaag van de straat hahaha

tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten