Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 18 maart 2014

uhhhhhhm weer een nieuw idee

durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb weeeeeeeeer nieuwe wolletjes gekocht, want ik hem weer een geniaal idee.
Ik ga een ptt tas haken van acryl, wordt een boodschappen tas of luiertas, dat weet ik nog niet :-)
Ik heb geloof ik nu 101 projecten liggen, allemaal waren het geniale ideeën maar die ideeën blijven halverwege steken, want dan komt er een nieuw idee boven borrelen en moet dan ook gelijk uitgewerkt worden.

Wordt tijd dat ik mijzelf een wolletjes verbod ga opleggen en eerst alle geniale ideeën af ga maken hahahaha.


Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Jij bruist van de ideeën .Het zou heel gemakkelijk voor jou zijn als alle ideetjes kant en klaar uit je hoofd zouden komen. Ideaal.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen