Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 1 maart 2014

zeeuwse dikbilboer en boerin

Van de week hebben we een dikbilboer en boerin gemaakt.
Ze worden van piepschuim ballen en klei gemaakt.
Ik had ze al eens eerder gemaakt, maar er was een workshop in het dorpshuis, aangezien ik het organiseerde en ik dus toch aanwezig moest zijn, heb ik zelf de workshop ook gedaan.
Vind het zo leuk om ze te maken.

A.s. donderdag gaan we ze schilderen.

Tot morgen, groetjes jacoline


2 opmerkingen:

  1. Hahaha dikbilboer en -boerin... dan wil ik toch graag wel een kiekje van het stel... zie het al voor me dat in de billen een piepschuim bal zit :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacoline,

    Ik wil samen met een vriendin van mij dikbilboer en boerin maken. Wanneer zijn er weer workshops of waar kan ik een workshop volgen.

    Groeten Roos
    basie1@zonnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen