Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 23 april 2014

arme hond

Onze hond is vandaag geopereerd.
Ze had vorig jaar een bult op haar poot, het bleek een kankergezwel te zijn.
Ze had er geen last van, dus lieten we het zo.
Tot afgelopen weekend, ze beet ineens de bult kapot.
Gisteren naar de dierenarts en samen besloten we om die bult weg te halen.
Dat is vanochtend gebeurd.
Tinkel is nu een zielig hoopje. Liggen vind ze lastig met de kap.ze ligt maar zachtjes te janken.
Arm oudje ( ze is al ruim 12)

Tot Morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Ach, wat is ze zielig.
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, ze zal wel denken wat heb ik nu weer aan mijn kar hangen... oftewel lampenkap op en verbandje om... Ik hoop dat ze morgen een beetje aan dat ding gewend is en het snel af mag :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen