Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 18 april 2014

klus bedrijf is bezig

Vandaag is klusbedrijf sneltjes begonnen aan de schilderklus in de huiskamer.
Deze opzichster, tenslotte ben ik de opdrachtgever haha, was vanwege vervoersproblemen wat verlaat ( ik moest iets ophalen bij de fietsenmaker, op weg er naar toe ging mijn fiets gek doen. Gevolg een paar uur kunnen wachten en 109 euro armer)
Toen ik thuis kwam was mijn werknemer flink door gegaan ( hij moest wel  ik had gedreigd met ontslag hahaha), de plank van de kast en kist en de schouw waren inmiddels grijs geschilderd en had hij de kisttafel wit geschilderd.
Zag er er heel gaaf uit, hij verdiend nu wel opslag, ik zal morgen op een lekker bakkie trakteren, meer niet anders gaat hij naast zijn schoenen lopen hahaha
Ik vind al heel gaaf worden.
Tot morgen, groetjes ikkus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten