Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 22 april 2014

zal niet zo zijn.

Heb ik weer. Ben ik een kleedje aan het haken voor mijn tafel, is mijn bolletje op.
Wil ik een nieuwe bol pakken is het een andere kleur grijs terwijl ik bijna zeker weet dat ik die lichte kleur ook had.
De rand die ik nu aan het haken ben was bijna rond, kom net een stukje draad te kort anders zou ik gewoon met een donkere kleur beginnen.
Word dus een rand uit halen.

tot morgen, groetjes ikkus

2 opmerkingen:

  1. Hè, jakkes, da's balen. Gelukkig zag je het, bij kunstlicht 's avonds wil je ook wel eens niet zien en dan zie je het de volgende ochtend bij daglicht pas.

    Hoe groot gaat je kleedje worden?

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal niet zo zijn bij jou. hahaha
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen