Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 17 mei 2014

fotoshoot voor de vriendin.

Vandaag zijn we naar amsterdam geweest voor de fotoshoot in de vriendin.
We waren lekker vroeg vertrokken zodat we een lange dag hadden.
We zijn begonnen met koffie drinken in de bibliotheek, op de 7de etage heb je een schitterend uitzicht over de stad

daarna wilde we bij het muizenhuis kijken die beneden bij de bieb staat,  maar helaas was er iets met kapot glas dus konden we niet dicht bij komen.

daarna met een hele grote omweg naar het waterloo plein gelopen daar in de buurt zat de fotograaf waar we moesten zijn.
we waren veel te vroeg en daarom hadden ze tijd genoeg.
ik draag nooit make-up,  ze vroeg of ze mij mocht opmaken, had behoorlijk veel op mijn gezicht maar ik vond het wel erg gaaf
daarna de shoot, wat een lol hebben we gehad.
was echt heel erg leuk.
in week 24, vlak voor vaderdag komen we erin te staan.
Na de fotoshoot via een veel kortere weg nog even amsterdam in geweest waar peter het nodig vond om met een man te zoenen :-)
uitgeblust zaten we om 17.30 weer in de trein.
het was echt een dagje waar je met heel veel plezier op terug kijkt.

tot morgen, groetjes ikkus


1 opmerking:

  1. Allemaal leuke dingen gedaan, Jammer van het muizenhuis maar wel een mooie foto van Amsterdam.
    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen