Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 26 mei 2014

guus geluk

Kennen jullie guus geluk? Persoon uit de donald duck die zoals zijn naam al zegt altijd geluk heeft.
Vandaag was ik gusin geluk.
Ik ging mij creatieve ideeen weer eens opruimen want mijn kamer lag er weer vol mee, heb ik een tas opgeruimd die er al maanden stond.
Vind ik mij daar toch wat leuks in die tas, namelijk een zak met geld waar ik het bestaan van was vergeten.
Was ruim 95 euro,  mijn dag kon niet meer stuk ondanks dat ik uren bezig was met die creatieve ideeen weer op zijn plek te leggen.
Verder vond ik een riks a.h zegels, een snijmal en een breipen die ik vorige zocht en er maar 1 van vond.
Maar vandaag was ik zo vrolijk-zo vrolijk hahaha
tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking:

  1. Dat is lekker. Zei vanochtend al; had ik dan maar iets van jou vergeetachtigheid.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen