Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 1 mei 2014

jeetje

Dit had ik niet verwacht na de berichten gisteren op het nieuws.
Daar hadden ze het erover dat de treinen vies waren ivm stakingen bij het schoonmaakpersoneel dat de prullenbakken vies en vol waren.
Of ze zijn gestopt met staken of de trein waar ik in zit is gewoon netjes achter gelaten door iedereen want het is echt niet vies hier.
Trouwens wel lekker hoor wifi in de trein Zo gaat de reis lekker snel. Zit nu mijn blog te doen en heb lekker zitten facebooken en nu ben ik al bijna 1. 45 onderweg zonder dat het vervelend is. 

Tot morgen, groetjes ikkus

Even  nog een reactie erbij, de tweede trein was werkelijk zo smerig. Bah en daar moet je gewoon voor betalen


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen