Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 5 mei 2014

joehoe willy.

Mijn mams vroeg of ik haar woonwagenpoppenhuis op de foto wilde zetten.
De wagen zelf heeft mijn moeder gekocht, ze heeft hem zelf aangekleed met wat hulp van willy en willem, maar het grootste gedeelte heeft ze zelf gedaan.
Het is zo' n leuk gezicht als de lichtjes savonds aangaan.






echt leuk hoor mams. Als je hem beu bent weet ik er wel een leuk plekje voor.

tot morgen, groetjes ikkus

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de wagen op de foto hebt gezet, zag ook dat jullie enorm veel hebben gedaan,... petje af hoor.
    Jac, je mams weet niet goed hoe ze bij ons kan reageren , wil jij het haar even uitleggen , want ik zie hier niet wat zij te zien krijgt..

    Trouwens je jurk.... toppie.

    liefs willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geinig ding. En zo leuk ingericht. Zag ik het goed dat het bed annex slaapkamer iets hoger ligt? Ik zag een trapje met hemelse slofjes. Gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk op de foto's gezet Jac.Joella vond het ook leuk. Het slaapgedeelte is inderdaad iets hoger, Birgitte.
    Het spijt me Jac, voorlopig vind ik het zelf nog erg leuk.
    GR. Thea

    BeantwoordenVerwijderen