Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 28 juni 2014

dagje weg

Vandaag zijn manlief en ik een dagje weg geweest, we zijn naar sluis geweest.
Vanuit vlussingen moet je dan met de boot over naar de overkant, als je dat doet lijkt het wel of je in een heel ander streek komt, echt zo' n vakantie gevoel.
Het was zo gezellig, gewoon genieten van elkaar en de omgeving.
Trouwens over genieten gesproken, manlief genoot ook van zijn verse wafel

ook was het genieten van alle mooie plantenbakken die erin sluis staan en hangen.
ook geniet ik van de mooie kleding die ik kocht (geen foto van).
kortom was een super leuke dag.


tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking:

  1. Peter, was de wafel lekker?
    Gezellig joh, een dagje uit met zijn tweetjes. En wat een mooie bloembakken.
    GR Thea

    BeantwoordenVerwijderen