Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 23 juni 2014

ideeen in overvloed, maaaaaaaaar

Op internet lekker rondsnuffelen naar nieuwe ideeen is zooooo leuk, maar als ik alle ideeen uit wil voeren waar ik een foto van op heb geslagen moet er iets uitgevonden worden dat een dag langer duurt of ik moet 150 worden ofzo.( zie je me al als 150 jarige zitten, met een murmelbekkie, vergrootglas bij alles wat ik doe en dan met mijn rollator naar de naaimachine strompelen hahaha)
Maar even zonder gekheid, al surfend op het net zie je echt leuke dingen en die doe ik in mijntodoe map en regelnatig ga ik met iets aan de slag.
De fotos hieronder zijn een paar van die dingen die ik wil doen.




tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen dat je al die leuke dingen heb opgeslagen,
    Gr,Thea

    BeantwoordenVerwijderen