Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 25 juni 2014

stront chagarijnig

Ik ben vanavond niet te genieten.
Eerst dat stomme l.l programma over het voetbal wat ze sinds deze week om 20.30 zijn gaan uitzenden. Alle normale programmas moeten daarvoor wijken.
Heb zo de schurft aan dat programma net of iedereen maar van voetbal houdt.
Dat was 1
Ging ik vanavond naar boven om een stoffen bloem te pakken die al een jaar op mijn werktafel lag, nu lag hij er dus niet meer en kan hem nergens vinden.
Dat was 2 in een kwartier tijd
Op het intetnet kon ik niet vinden wat ik zocht.
Dat was 3
Ga iets maken voor mijn schoondochter, die kleur die ze wil heb ik niet wel 10 tallen andere kleuren
Toen gingen mijn honden zomaar heel luid blaffen. Nou toen had ik het gehad.
Gewoon blehhhhhhh humeur.
Manlief durft niet veel te zeggen hahaha.

Nu moet ik een foto laten zien en ik weet niet wat.
Kan er ook nog wel bij hahaha.

Doe een poging met deze, een mooie reuezenzwam op een boom, zagen we tijdens het fietsen.
Tot morgen, hopelijk dan een vrolijke ikkus.

1 opmerking:

  1. Heerlijk dat anderen ook zo chagrijnig kunnen zijn.
    Die reuzezwam is prachtig, Het lijkt net een grote bloem, daar moet je toch van opfleuren.

    BeantwoordenVerwijderen