Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 20 juni 2014

uhhhhmmmm weer iets nieuws

Waarom bedenk ik elke keer weer iets nieuws, op zich niet erg als ik wat andere af zou hebben, maar dat is dus nu ook weer niet het geval, wordt moe en arm van al die ideeen hahaha.
Had nu dus weer een tas gezien op het internet, heel gaaf maar geen patroon erbij.
Zelf aan de slag gegaan maar het garen van de tas van het voorbeeld is toch mooier.
Ga hem gewoon afmaken en dan zie ik het wel, vind ik het toch niets voor mijzelf doe ik hem in de winkel.
Deze tas wil ik maken
Was met een rondje begonnen om te haken, vond ik niets, ( staat niet op de foto) Toen een ovaal maar hoe verder ik haakte hoe ronder hij werd en hij begon ook te golven, toen die andee ovaal.
Inmiddels is de bodem klaar en ben ik met de rand naar boven begonnen.

tot morgen, groetjes ikkus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten