Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 16 juli 2014

baby wikkel deken

Ik ben een wikkeldeken/trappelzak aan het breien.
Het patroon was met garen voor pennen 8. Ik heb garen voor pennen 4 dus ik brei met een dubbele draad en heb dus het dubbel aantal bollen nodig.
Het patroon gaat uit van 9 bollen a 50 gram.
Dit leek mij rijkelijk veel dus ik kocht maar 12 bolletjes ipv 18
Het blijkt echt veel te veel te zijn. Ik heb nu 25 cm gebreid van de 90 cm wat ik moet breien en mijn eerste 2 bollen zijn nog niet op.
Denk dat ik er misschien wel 2 kan breien.
Maak ik een meiden en jongensversie van.
Het is zacht grijs en ik wil er met roze/blauw iets opmazen.
tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking:

  1. Wat ben je toch een bezige bij en ook dit is weer leuk.

    groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen