Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 5 juli 2014

babysokjes breien


Sokjes breien. Ik had een patroon voor gebreide babylaarsjes, leuk maaaaaaar.
Nu breid mijn moeder ook wel eens babysokjes dus ik aan haar gevraagd wil je het mij leren. Vanmiddag samen aan de slag ( noemde zij een makkie nou ik dacht er a...nders over. Model 1 was het resultaat. Vond het niets behalve de gaatjes bovenaan. Model 2 was mijn patroon met de gaatjes van mijn moeders patroon. Model zelfde als model 2 maar dan recht/averecht ipv alleen recht en wat hoger. Model 4 is een combi van alles en vind ik zelf de leukste geworden alleen het boordje bij de gaatjes mag iets hoger. Wat vinden jullie? Ik wil ze bij die huisjes gaan doen die ik van de week liet zien




tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking:

  1. No 4 vind ik het leukste. Echt gaaf geworden.
    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen