Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 20 juli 2014

-66 kilo

Ik was een paar jaar geleden 72 kilo afgevallen. Door galstenen en continu pijn in mijn maag was ik vorig jaar weer aangekomen gewoon door de pijn weg te willen eten. In januari heb ik mijn blik op oneindig gezet en ben er weer voor gegaan. Ik dacht toen als ik nu niet begin kom ik alles weer aan en dat wilde ik dus nooit meer. Ik heb het met prodimed maaltijdvervangers gedaan onder begeleiding. Ben nog een paar kilo zwaarder dan toen maar ik vind het goed zo
Als ik deze 2 foto's zo naast elkaar zie ben ik zo trots als een pauw dat het me gelukt is.
Ga die foto's uitprinten en als ik dan een zwak moment heb hoef ik er alleen maar naar te kijken en ik denk dat het dan over is

tot morgen, groetjes ikkus

3 opmerkingen:

  1. Vind je het gek dat ik op de bovenste foto hartstikke trots ben, Houden zo meis.
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap zeg! Ik snap dat je trots bent op jezelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat knap!! Ik wil dat ook wel. Maar mij lukt het vooralsnog niet echt. Ik maak een heel diepe buiging voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen