Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 27 juli 2014

leuk gesprek

Vandaag waren we naar antwerpen geweest naar de vogeltjesmarkt.
Na een poos gelopen te hebben heerlijk neer geploft op een terras.
Naast ons zaten een mw en een meneer, en je weet toch niet hoe dat gaat maar ineens zaten we gezellig te kletsen.
Die mw had een leuke tas en ik vroeg of ik daar een foto van mocht maken. Nou dat mocht, toen vertelde ze dat haar moeder hele leuke dingen maakt met lipjes van blikjes.
Op het laatst hebben we e.mails uitgewisseld, zij stuurd foto's van de dingen die haar moeder maakt, ik wil iets doen met haar tas en die foto's mail ik haar door.
Vind dit zo grappig, gewoon met een wild vreemde.
Dit is haar  tas het leek wel gehaakt.
Tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking:

  1. Leuk is dat he....als je een hondje bij je hebt gebeurd het ook vaak.

    BeantwoordenVerwijderen