Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 23 juli 2014

Mijn te doen lijstje

Dit lijstje had ik van de week geplaatst wat ik af moest maken
de poppenmutsjes-de poppenponcho's-luiertas-2 spijkertasjes-gehaakte tas-gebreide trappelzak-gebreide kindermuts-6 babyborn jurkjes-6 babyborn jasjes- stel slabbetjes-4 luierzakken-mijn gehaakt kleedje-een granny kussen


Nu ik kan zeggen dat er toch al dingen af zijn
de poppenmutsjes-de poppenponcho's-luiertas-2 spijkertasjes-gehaakte tas-gebreide trappelzak-gebreide kindermuts= AF, 6 babyborn jurkjes = AF-6 babyborn jasjes =AF- stel slabbetjes-4 luierzakken= AF-mijn gehaakt kleedje-een granny kussen =AF

Toch wel lekker dat er dingen af zijn



tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking:

  1. Gossie, wat heb je ineens veel af.
    Lekker hè.
    Gr thea

    BeantwoordenVerwijderen