Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 21 juli 2014

weer eens een echte handige harrie actie


Handige harrie in de bocht. Diepe diepe zucht. Op mijn afmaaklijstje stond o.a. een granny kussen. (De grannys waren al gehaakt, aan elkaar gezet en sierrand er om heen, enkel voor de voorkant)
Ben ik net bij de action zie ik een binnenkuss...en en sloop liggen in de maat 45x45. Ik koop het. Ik dacht dan naai ik het op die sloop.
Kom ik thuis is dat granny gedeelte 55x55. Nu had ik geen zin om weer terug te fietsen dus ik dacht ik haal gewoon iets uit van de sierrand, zo gezegt zo gedaan.
Heb ik die randen uitgehaald meet ik het granny kussen op is het nog maar 41x41. Te veel uitgehaald.


Echt een jacoline actie .nogmaals diepe zucht


Tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking: