Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 19 juli 2014

zal ik het doen of niet????

Deze keer geen foto van mijzelf maar een foto die ik heb gevonden ergens ol het internet.
Zo'n leuk uilenmutsje. Zal ik het alleen bij de foto houden of zal ik gaan zoeken naar een patroon?
Of is het slimmer om eerst
-de poppenmutsjes-de poppenponcho's-luiertas-2 spijkertasjes-gehaakte tas-gebreide trappelzak-gebreide kindermuts-6 babyborn jurkjes-6 babyborn jasjes- stel slabbetjes-4 luierzakken-mijn gehaakt kleedje-een granny kussen af te gaan maken?
Lijkt mij leuk om iets nieuws te doen, maar ik ga wijs doen en eerst dingen afmaken.
En dit leuke mutsje moet maar even wachten. Komende week wil ik van  mijn lijstje  dingen kunnen laten zien.
Tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking:

  1. Meer niet Oh valt toch wel mee of lijkt dat maar zo.
    gr.Thea

    BeantwoordenVerwijderen