Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 14 augustus 2014

deel 2 van mijn nieuw idee project

Vandaag stof gehaald voor mijn nieuw idee van gisteren.
Bij thuiskomst zelf een patroon gemaakt en toen aan de slag.
1 van de drie zit grotendeels in elkaar en tot nu toe zat er maar 1 klein foutje in mijn patroon, en die kon ik nog wel wegwerken.
Kan niet verder want mijn rits voetje ligt op mijn werk.
Als het lukt zoals ik in gedachten heb dan heb ik iets in mijn webwinkel wat ik nog niet gezien heb bij webwinkels die dingen zelf maken, dus even vingers kruisen dat het laatste gedeelte ook lukt.
Ik spreek nog even in raadsels, maar binnen een paar dagen wil ik ze alle drie laten zien.
Duimen jullie mee dat het lukt?
Wordt vervolgt
Tot morgen, groetjes ikkus

1 opmerking: